Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle veletler çok forumda. Silver lara Gold lara bi halt yapamazlar isimleri görünür diye.
anca normal üyelere yaparlar isim vermeden ödlekler.
Bana "Şerefsiz" açıklamasıyla -rep veren birini uzun uğraşlarım sonucu en sonunda banlatmayı başardım Tanıdığın mod varsa hakaretler için msn den konuş. yok tanıdığın mod yoksa hiç pm falan atma, geri dönmüyorlar.
Tanıdığım mod yok ama benim için çok önemli şeyler rica etmiştim hepsi de gerçekleşti . Rica etmesini bileceksin bence