https://www.r10.net/adsense-ban/30940...ffetmiyor.html
Burada da belirttim.

Bu ay 4 adsense üyeliğim atılmıştı. (yüklü meblağlar gitmişti)

Bugün 2 üyeliğim daha atıldı.

ben 6 aydır aynı yöntemle para kazanıyordum, demekki kriz bazı şeyleri görmezden getirtmiyor..

Biraz ara vermenin tam sırası.

---------------------
dediğim gibi adsense ve hatta bu ay adtech de aynı şeyi yapıyo.

yaprak dökümü.