https://www.r10.net/adsense-ban/30940...ffetmiyor.html
Burada da belirttim.
Bu ay 4 adsense üyeliğim atılmıştı. (yüklü meblağlar gitmişti)
Bugün 2 üyeliğim daha atıldı.
ben 6 aydır aynı yöntemle para kazanıyordum, demekki kriz bazı şeyleri görmezden getirtmiyor..
Biraz ara vermenin tam sırası.
---------------------
dediğim gibi adsense ve hatta bu ay adtech de aynı şeyi yapıyo.
yaprak dökümü.