Bence bu tarz sitelerde eksik var. Bunu iyi değerlendirmişsiniz. Ama böyle dandik forumlarda bu tarz buram buram kalite kokan site tanıtımı yapmanızı hiç yakıştıramadım. Bu tarz bir tanıtımın sitenizin kalitesini düşürdüğüne inanıyorum. Zaten markasınız. Burdan 3-5 kişi gelse ne olur gelmese ne olur. Zaten çoluk çocuk kaynıyor burası. Sizin bilginiz size yeter zaten. Bakın 13 mesaj atmışsınız ve hepsi bu konuya. Forumunu tanıtmak içinmi üye oldun? C/P dışında bağlanmıcakmısın? Harbi merakımdan sordum.