Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin yine iyiymiş min. 50 gb harcıyordu benimki
Benim ziyaretçilerimin büyük bölümünü amerikadan facebook gibi sitelere ofisten girenler oluşturuyordu. video izleyen daha az olduğu için 3-4 gb'ı geçmiyordu