Konu
proxy hosting düşünen kimse var mı?
21-03-2009, 11:35:48
#19
webline
Cioo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizin yine iyiymiş min. 50 gb harcıyordu benimki
Benim ziyaretçilerimin büyük bölümünü amerikadan facebook gibi sitelere ofisten girenler oluşturuyordu. video izleyen daha az olduğu için 3-4 gb'ı geçmiyordu