Konu
Azgın Kaplunmağa..
21-03-2009, 01:04:06
#7
Grgonat
DarksPrince adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hep merak etmişimdir bunları daha kendilerini yürütemiyorlarda o işi nasıl yapıyorlar diye
merak ettiğin noktayı tamamlıyım yaradan vergisi merak edileccek bişey yok doğa bu
)))