arkadaşlar hiti yüksek bloglarım vardı bloggerde.kendi domainimi kullanıyordum.
hitler 14 martta bıçak gibi kesildi.hem de 7 blogda birden.acaba fazla kullandığımdan dolayı bloggeri bi ayar mı çektiler? indexler duruyor.12bin indexi olan blog günlük 80 tekil almaya başladı.(daha önce 5 k hiti vardı) acaba ne yapmalıyım?

birde sandbox mu nedir buna girdiğimizi nasıl anlıyoruz?