Mys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn pm olarak atarmısınız grüşelim.
Pm Attım..

cinarliforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok valla hocam sanırım ücret yuksek dıye -rep verdıler. arkadasın bırıde -rep verırken "botla herkes atar" demiş :S mecburen konu ıptal attım rep puanıma baksanıza
Kötü olmuş hocam..