cinarliforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ya bende boyle konu acmıştım botla atılır dıye herkes -rep attı yaa ne iş:S
Hocam, bu işte güvenilirlik önemlidir eğer konunuzda "ücreti kesinlikle iş başı alırım" türü ifadeler varsa bunlar bile "- rep" kaynağıdır. Daha öncede bir kaç kişiye botla bu işi yaptım herhangi sorun çıkmadı.