1 kere dispute çekmişti.Onun parasını verdi.Şimdi 1 tane daha çekmiş.Paypal - lere inmiş baya.Bugün Beni Msn Ye Ekledi Fakat Hiç Çevrimiçi Olmuyor.Belki Çevrimdışıdır diye mesaj atıyorum yine cevap yok.