ben anlamam.Galiba mehmetali arkadaş.kendisine gerekli maili çektim.Msn ekledi sonra fakat şu an çevrimdışı görünüyor.Tekrar mail çektim kendime ait başka msn adresinden.Eğer çektiği 15 dolarlık disputenin parasını ödemezse pazartesi kendisini savcılığa verdireceğim!