kardesim sanirim 200 k ile benden bahsetmissin :P simdi yorum yapmasam olmaz vallaha

her zaman kullandigim cümle yigidi öldür hakkini yeme o bahsettigin 200 k hiti bulan sahsiyet olarak

vallaha senle calismak cok güzel birsey diyorum.script inide inceledim yakindan ve yine harikalar cikarmissin.hani icimden seytan diyor sende gir hikaye isine ve emin ol bu script ini az daha incelersem sanirim bende girecem hikaye sektörüne.neyse kisa ve öz olarak yine diyorum tek rakibin thy calismalarinin karsiligini emin ol fazlasi ile alacaksindir.kolay gelsin