Hayırlı işler dilerim. Ancak sunumunuzda birşey dikkatimi çekti. Ben kendimi bir müştri olarak görerek kendime sorduğum ilk soru size nasıl güvenebilirim sorusu oldu. Bu sakın yanlış anlaşılmasın, ben şahsen referanssız bir firma ile çalışma yapmam. Ek olarak birkaç referans eklesense potansiyel daha farklı olurdu.
İyi çalışmalar