kilitweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALdığım Hata:
Kuladığınız Sürüm 1.1.8 Veritabanınız 1.1.6 Upgrade.oho iyi çalıştırnız diyor:S
E çözümü söylemiş madem, dediğini yapın işte SMF'nin...