Herkes farklı bakabilir bu konuya fakat bir kişi koskoca yazılımların açıklarından faydalanarak ya da diğer insanlardan farklı olarak kendini bu sistemlere gösterebiliyorsa kazandığı hakkıdır.Kendi görüşüm diğer tüm söylenenlere saygı duyarım fakat Siyah ile Beyaz olmadan Nette olmaz idi.