En sevdiklerim mi?
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street - Müzikal, ama öyle böyle değil... Duyguların depreştiği bir anda ortaya çıkabilecek en iyi müzik. Evet, izleyin.
Brave Heart - Ben diyorum ama siz muhtemelen izlediniz bu filmi. İzlemediyseniz de çok ayıp ettiniz. Özgürlük kavramının en iyi işlendiği film yani...
Sin City - Efektlerine bayıldığım, olağan ötesi olmasa da ona yakın bir film. Farklıdır, izlenmelidir.
Aklımda başka olsa derdim, ama yok.