bRk_uA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bRk@beliktay.net ekleyin yapamazsanız.
birde şunu deneyin ;
nano /etc/rc.local 'ı açın , en alta şu kodları ekleyin ;
cd /radyonun/kuruluolduğudizin ; ./sc_*
ekledim hocam teşekkürler.
+rep