Öle sitelerim oldu ki 000webte Ücretli hostlarımdan daha iyi çalıştı.
Birisi Harddiskim yandı der. Yedekleri vermez siteniz hop günler önceye gider.Kimisi güvenlik açığı verir. Kimisi cpu yu fazla kullandın der siteyi kafasına göre keser. Kısacası Türkiyedeki ücretli Host hizmetleri ücretsizleri aratmayacak kadar kötü.Ne şamın şekeri ne arabın yüzü derlerya o hesap