GeCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın arkadaşlar bilginiz varsa paylaşın, yoksa susun. Adam akıllı soru soruyorum değilmi? Kendi kendime durduk yere neden o makinanın ne olduğunu öğrenmek isteyim? İhtiyacım varki soruyorum. Bu forumda satılan, kiralanan sunucular dışında çok yüksek veri depolama imkanı sunacak bir teknoloji araştırması içerisindeyim. Bağlantı projenin ilerki durumlarına göre Gb/s veya daha yüksek seviyeye çıkarılacak. İlk etapta $400.000 yatırım yapılacak. Yani ciddi birşeyler olacak ve benim sorumluluğumda olacak. O yüzden ciddiyetsiz mesajlarla, yazılarla uğraşmak istemiyorum..
daha yol uzun desene maliyet hesapları falan hayırlı olsun internette dolaşan bi suru makale var maliyet hasapları için bi goz at istersen