GeCe_ adlı üyeden alıntı:
Arkadaşlar sizden ricam alttaki hakkında bana kısaca bilgi verirebilirmisiniz? Ne amaçla kullanılır bu? Depolama diyor. Yani video sitesi için barındırma amaçlı için kullanılabilirmi? Herzaman kullandığımız sunuculardan farkı nedir? Teşekkür ederim.
O makine daha çok database veya databank depolama için kullanılıyor bildiğim kadarıyla. 57 bin dolarlık makina. istediğini yap. cluster olarak iyi gider. 3-4 tane alırsın keyfine bakarsın. ancak nereden bulacaksın bunu kullanmak için yetecek hattı.