GeCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiminle konuştuğunu sanıyorsun sen terbiyesiz.
Kimle konuşuyoruz lütfen siz açıklayın. (Burası bir forum ve üstünlüğünüz olması gereken noktayı açıklayın lütfen )

iyde adam haklı sırf soru sormak için sorulan sorular soruyorsunuz sonra gereken cevabı tepkiyi alınca terbiyesiz yazıyorsunuz.

bnde yorumcuya katılıyorum kusura bakmayın ama.