sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
explode ile daha zor üstad. şöyle düşünüyorumda enterlar bozuyor biraz
adam mesela input u
<input type="text" id="deneme" />
gibi yazabilirken
<input
type="text"
id="deneme" />
gibide yazabilir.
explode ile daha zor yani regex ile explode a göre daha kolay ama o da zor soru tümden kazik zaten
enter lar o kadar zor değil hocam.

preg_match('#<([^<].*?)id=([\"\']+)deneme1([\"\' ]+)(.*?)>(.*?)</body>#is',$icerik,$idvegerisi);

bu regex dediğin id ye ait bileşeni ve sonrasını alır. ondan sonra bu id nin hangi tag a ait olduğunu bulacaksın (a,img,href,div...). ondan sonra da o açılan tag ın kapatan tagını bulacaksın. özellikle div ve table lar zorlar. bunlar içiçe olabildiklerinden dolayı explode dan başka şansın yok.