Bir sorun olursa botta düzenleme yapıcağınızı sölediniz aradan 1 ay geçti nerdeyse 3-4 tane özel mesajıma online olmanıza rağmen cevap vermiyorsunuz. Bir işi tam yapmak var birde yarım yapmak var. Eğer bir iş olmadıysa o iş düzeltilir. Herşeyi geçtim eğer yapamıcaksanız bari özel mesajlarıma ben yapamıcam diyerek cevap yazın. Şimdi ben sizle yaptığım alışverişten hiç memnun olmadım desem sizin için iyimi olucak ? Bu bota 35 lira verdim ve kullanamıyorum. Çünkü düzenleme yapılmadığı sürece işime yaramıcak. Özel mesajlara cevap yazmıyorsunuz bari şuraya bir açıklama yapın lütfen.