DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konu dışı/kimse alınmasın>

'Sorun' kelimesi yerine niye 'Sorunsal' kelimesi kullanılır anlamıyorum. Daha mı artist bir kelime ya da radmin de kullandığı için mi özeniliyor ?
Ne alaka ? O kelimeyi radminmi patentlemiş ?

--
Carpediem pardus genel yöneticisine sordum bu sorunu. Sorun yaktırma hızındaymış. Yani cdyi yazarken en düşük hızı seçmek gerekiyormuş.