<konu dışı/kimse alınmasın>
'Sorun' kelimesi yerine niye 'Sorunsal' kelimesi kullanılır anlamıyorum. Daha mı artist bir kelime ya da radmin de kullandığı için mi özeniliyor ?
Ne alaka ? O kelimeyi radminmi patentlemiş ?
--
Carpediem pardus genel yöneticisine sordum bu sorunu. Sorun yaktırma hızındaymış. Yani cdyi yazarken en düşük hızı seçmek gerekiyormuş.