google yeni bir algoritma deniyor olası ihtimal, yada ozgun içerik esas alınıp aynı içerikli konulardaki sitelerin konularını spam sayıp özgün içeriği baz alıyor gibime geliyor.
Patır patır indexler siliniyor bir çoğumuzda.. Azim ve sabırla post kasmaya devam derim..
Ben bu düşüşü aynı içerikli konuların spam sayılmasından dolayı olduğuna inanmıyorum . Zira bu içerik kopya olsaydı , daha doğrusu kopya olarak algılansaydı , indexten atardı. Indexte herhangi bir azalmam yok , aksine artış var.daha önce dediğim gibi.