almak için boşuna uğraşma TIB üstüne düşeni yapıyormu ki, site barındıranlar alsın belgeyi ? Belgenin artık hiç bir espirisi yok, tek amaçları kendilerine bağlamak, rapor almak, yaptırımda bulunmak ve DENETLEYICI olduklarını insanlara empoze etmek.
Şahsım adına bir kere hata yaptık o belgeyi aldık ama şu an ikinci açılan şirketimize ne belge alacağız nede haber vereceğiz. Zaten artık alanda bir, almayanda bir!!!
Bir arkadaşın dediği gibi önüne gelen aldıktan sonra bir espirisi yok !