Bence gayet mantıklı bir girişim.
Adam sonuçta "Kullandım memnun kaldım" gibi şeyler yazdırmıyor. Yani yalan yok.
Yazıcılar ürünü internetten araştırıp edindiği genel kanıyı yorum olarak yazabilir.