Konu
Devrimci Basin kIzIL.Net =)
17-03-2009, 00:37:57
#7
Wol_bL
oldum olası sosyalizmden hiç hazzetmedim, hazmedilçek bişide diğil zaten , polisi jandarmayı köşe başlarında vuran bunlardı