internetteki ticaretin ne seviyelere düştüğüne örnek bir konu...
Vallaha bu konuyu açtığıma o kadar çok pişman oldumki arkadaşlar. R10 da daha önceleri ücret karşılığı 1 php script yazdırmaya çalıştım bundada hüsrana uğrayarak MSN'de duyuru yaparak daha önce çalıştığım arkadaşlar ile anlaşma yapıp ona işi verdim.
Bu yorum olayınıda anlaşılan bu şekilde yapacağım gibi gözüküyor R10 dan daha önce çalıştığım arkadaşlar teker, teker işe talip olmaya başladılar.
Fikir fikirdir arkadaşlar ne kadarda sivri zeka yada uyanık bir fikir olsada sonuçta bir fikirdir.