swf dosyasını "flash decompiler trillix" programıyla .fla dosyasına çevirdikten sonra ,macromedia flash ile bu uzantıyı açın ve "logo"yu en üst kısma image olarak yerleştirin.Muhtemelen o orda sabit kalırken altta flash animasyon devam edecektir.Bu konuda daha bilgili arkadaşlar varsa daha iyi yardım edebilirler.