Sattığınız ürünü bilmiyorum lakin ticaret etiğine sığmayan bi' davranış yaptığınız. 50 Lira için asılsız metinler girip insanların ürünler / hizmetler hakkında kandırılmasına alet oluyorsunuz.
Üzülerek söylüyorum ki hiç etik bi' tutum değil..
valla doğru söylemişsin ya

vazgeçtim gönderme bana pm falan