Bu Konuya Bende yorum yazma gereği duydum;
İlk abimiz sanırım ilk pmyi ben attım işi konusunda anlaştık başladım işine , r10da konuya bakayım dedim bu fiyatta çünkü herkez iş yapmak ister, bLeedCry 'nin yorumunu görünce ona hak vermemek elde değil ,işveren ile konuştum,işi yapmayacağımı güzel bir dille açıkladım,oda saygı ile karşıladı,fakat abimizin yaptığı etik olmasa da ticari bir girişim olarak düşünüyorum,herkez üründeki yorumlara göre ürünü almak ister memnuniyet açısından,orada olan yorumları yani ben yazmış olsaydım üründe kişiye zarar verseydi bunu bilmesem bile vicdanen rahatsızlık duyardım.Fakt anladğım kadarıyla Abimiz kişilik bakımından gayet iyi birisi,Teşekkürler.
Burak