Öncelikle belirtmek istiyorum şahsım adına değil genelleme olarak konuşmak istiyorum,
2ay önce açılmış bir başlık ve kesin olmayan belirsiz bir itham biri çıkıyor para istediğini söylüyor bu adamın kim olduğu belli değil. Birsürü yazıp çiziliyor fakat kimsede sorgulamıyor bu işi. Bence artık gereksiz post kasıp ta yorum olsun diyerek yorum eklemeyin. Varsa bir haksızlık suistimal raporu yollayın sağlı sollu atıp tutmakla biryere gelinseydi teyzem dayım olurdu. Herkese hoş sohbet diliyorum ve bu konunun kilitlenme zamanının geldiğini düşünüyorum.