mertan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ben dmozda artniyet olduğunu düşünüyorum kim ne derse desin dost akraba ahbab işi yapıyorlar bu işin suyu çıktı iyice
Bence de suyu çıktı. Daha forumdaki ilk mesajınızda hiçbir delil göstermeden binlerce insanı itham altında bırakacak mesajlar atıyorsunuz. Dmoz'da 3 değil 5 değil binlerce editör var. Yukarıdaki iddianızı destekler nitelikte bir kanıtınız var mı? eğer yoksa bu hareketiniz kuru gürültü çıkarmaktan öteye gitmemektedir. Dmoz kimsenin tekeline alabileceği bir oluşum değildir. Eğer elinizde kanıtlar varsa suistimal raporu ile dmoz yetkililerine iletebilirsiniz. Ben beceremem o nasıl yapılıyor derseniz (şaşırmam) buradan paylaşın ben ilgili mercilere iletirim. Yeterki iftira atarak insanların kafasını bulandırmayın.