En güzel yol aslında kitapları okumaktır.O eserleri okursan yazarı falan unutmazsın.En azından ben lise boyu kitap okuduğum için hepsi aklımda.Ama tabi iş işten geçtiyse bol bol tekrar şart.Kodlama yap.Kodlama yöntemi bende de çok işe yaramıştı.Ama ezbere dayalı değildi benim sınav.Bol bol anlatım bozukluğu çıkmıştı.