Arkadaşlar niye dalga geçiyorsunuz benim şu an kullandığım reseller arkadaşın dediği özelliklerde ve yıllık 60 tl. Yani ayı 5 tlye geliyor. Bence dalga geçilecek bir şey yok. Kampanyası falan olan firmalar vardır belki...
Aylık, yıllık fark oluşur

5 YTL'nin eft ücreti filan derken saçma oluyor hadi 6 aylık düşünsek yine bi ihtimal.