KOgame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rss.xml
arkadaşlar sitemap gönderirken bunu unutmayın. fazlası kanımca zararı olmaz. rss.xml iş yapıyor
rss.xml şeklinde gönderirsen hata verir.