arkadaşa katılıyorum.
ayrıca yanlış anlama kardeşim ama madem bu işleri yapıyorsun itrader i de geçtim konuyu adam gibi yerine açsana millette baksın isteklerini yazsın değilmi
yani itrade kötü ise en azindan mesaja referanslarınızı yazip bunu biraz telefi edebilirsiniz.
bu ne iş olsa yaparim abi mantığına benzemiş biraz. bilirsinzi ki ne iş olsa yaparim diyenler genelde hiç bir iş yapamaz olarak nitelendirilirler