sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
itrade puaninizada bakinca pekte uygun olmadigi kanisindayim
arkadaşa katılıyorum.

ayrıca yanlış anlama kardeşim ama madem bu işleri yapıyorsun itrader i de geçtim konuyu adam gibi yerine açsana millette baksın isteklerini yazsın değilmi