Arkadaşlar Her firmanın kendine ait bir sözleşmesi maddeleri kuralları mevcutdur.
Sözleşmeleriniz de mutlaka sizin de uygulabileceğiniz şekilde maddeleri düzenleyin aksi taktirde sözlşemeye siz uymazsanız müşteriniz ile anlaşmazlığınızda zan altında kalırsınız.
Sözleşmenin sitenizde yazılması bunu okudum onayladım şeklinde olması mahkemede pek bir delil niteliği taşımadığından dolayı mutlaka müşterinizde karşılıklı 2 nüsha olarak imzalanıp 1 nüshası sizde diğer nüshası müşterinizde olması en doğru biçimidir.
Örnek olarak kullanabileceğiniz [media]http://www.dhs.com.tr/dedicated_sozlesmesi.pdf[/media] adresinde mevcutdur.
Sözleşme metninin en altına ek bir madde eklenip sözleşmenin kaç aylık olacağına karşılıklı karar verebilirsiniz.