RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tümünü bold yazmak yasak! Bir de bende tüm paylaşımlarımın altına sitemin böyle kocaman reklamını yazabilir miyim?
konuyla ilgili olduktan sonra sorun olmaz. bold konusunda haklısın.
bu arada güzel domainler var