yAyAmAz Haklısın bencede internet ortamına atılmış bir yalandan ibaret şayet ben bir an heveslenip bundan aylar önce bu zımbırtıyı kurdum ve elimdeki Lost Planet isimli muhteşem oyunu DX 10 ile oynamak istediğimde oyun açılmayıp hata vermişti ...