Konu
Reklam yüzünden sitem geç açılıyor. (Bakımdan kaynaklı değil)
14-03-2009, 23:07:47
#4
ProgramPorTaLi
Üyeliği durduruldu
Evet Hocam bendede Biraz Yavaş Açılıyor Anasayfadaki Resim Çok Olduğundan Olabilir Sunucu Kasıyor Olabilir Serverinizdeki Yoğunlukdan Dolayı Olabilir Birçok Nedeni var
Ama Bende Öle Kalmıyor Tamamen Açılıyor Briaz Bekledikden sonra