merhabalar konuyu okudum simdi sistemserver olarak evet yazılımsal sorunlar yazıyoruz Bu sorunlar hakkında hergün Parallels ile mailllesiyoruz . Ama sorun suradaki programı yazan adamlarda bulamıyorlar . En kısa zamanda alt yapı güclendirilmesi yapılıp sorunu ortadan kaldırmak için gece gündüz çalısıyoruz . Harun beyin dediği olaya katılıyorum kesintiler oluyor fakat güçlendirme icin elimizden geleni yapıyoruz. Firma olarak kimseyi ortada bırakmak ve hizmet vermemek bizim anlayısımız değil . Hiç bir müşterimizi mağdur etmemek istiyoruz ve sunuda eklemek isterim En kısa sürede bu sorunlar çözülücektir bütün müsterimize bu aksam yapılacak sistem güclendirme çalışması için mail olarak gönderilecektir .

SAYGILARIMIZLA
SİSTEMSERVER İNTERNET HİZMETLERİ