yazmışınız teşekür ederim ama bunlar benim cewabım deil joomlaxlplorer deişiniz deneyecegim.Ayrıca logoyuda kafamıza göre atıp sitenin şeklini şemalini bozmuyorum aynı boyutlarda ölçülerde üzerine filan. neyse buraya yazmıştım çünki burada serveradministratorlerinin olup başlarından geçip kısacası deneyimli kişiler wardır demişim. Sanırım tecrübesine teşekkür edebilecegim birisi yok. ama dediklerinizi uygulayıp görecegiz.

cold
messengerde yardımın için çok naziksin teşekküer ederim ama kendim çabalamak istiyorum.

GokYuzu
hostumu degiştiremem çünki bir yakınımdan kullanıyorum ayıp olur bunların çözümü elbette bulunur.

bu arada server adminlerinin takıldıgı bir forum warmı?