bu emolara çok yüklenildi

bence Türkiye'de emolardan daha büyük sorunlar var
Yüklennnmedik
Bencede Türkiye'mde daha büyük sorunlar var yalnız gençlik çok daha önemli gençlik avrupaya özenti büyürse ilerde Türkiye'nin sorunları daha büyük soruna dönüşebilir. Bu tarz konular MrManson abimizindir ama bir terbiyesizlik ettiysek affola
Takılıyorum he