secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu emolara çok yüklenildi bence Türkiye'de emolardan daha büyük sorunlar var
Yüklennnmedik

Bencede Türkiye'mde daha büyük sorunlar var yalnız gençlik çok daha önemli gençlik avrupaya özenti büyürse ilerde Türkiye'nin sorunları daha büyük soruna dönüşebilir. Bu tarz konular MrManson abimizindir ama bir terbiyesizlik ettiysek affola

Takılıyorum he