hocam geçmiş olsun öncelikle.
post atan arkadaşa sormak isterim adama hem msn de hatırlamıyorum diyorsun siteyi..
adam konuyu açınca nasıl hatırladın anlam veremedim..
art niet sezdim senden.. ayıp yaptığın.. affetmeyin arkadaşlar bu elemanı sonuçta iş yapıyorsun ticaret ve parasınıda peşin alıyorsun... ticaret kurallarına saygılı olman lazım.. terbiyesizlik yapmışsın.