İpucu diye hiçbir şey anlaşılmayan çeviri yazı konulmuş. R10.Net 'e bu tarz konular yakışmadığı için eleştiriliyorsun. Bence eleştirileri dikkate almalısın, eleştiriler bazen çok daha iyiye götürebiliyor.
Anladım İngilizcem olsaydı daha düzgün yazardım ingilizcemiz yok
Hadi diyelim biz yanlış yaptık yanlış yazdık
o kadar eleştirileren kişilerin içinden biri'de mi Bana yazının düzgün şeklini göndermiyor?