İpucu diye hiçbir şey anlaşılmayan çeviri yazı konulmuş. R10.Net 'e bu tarz konular yakışmadığı için eleştiriliyorsun. Bence eleştirileri dikkate almalısın, eleştiriler bazen çok daha iyiye götürebiliyor.