gsdgentr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e verirler tabi ki , ipucu diye transtlate çevirisini buraya copy paste ediyor arkadaş.
bu yaptıgında ne bir emek var nede bir uğraş , çevirmiş olduğu yazıyı en azından görsel anlamda türkçeye sahip ise düzenleseydide herkez +100 rep verse idi.
saçmalık haybeye vakit kaybı utanmadan birde bana -rep vermiş tööbe töbeee

Başlarım - RAP'ine adam gibi konuya yazdık dimi: GOOGLE'Dan çevirdik işte beğenmessen konudan çık..

zorlama gir dedim sana istersen 10 tane - rap ver

Ben burada milletin işine yarar diye ekledim beğenmessen konudan Çık git