e verirler tabi ki , ipucu diye transtlate çevirisini buraya copy paste ediyor arkadaş.

bu yaptıgında ne bir emek var nede bir uğraş , çevirmiş olduğu yazıyı en azından görsel anlamda türkçeye sahip ise düzenleseydide herkez +100 rep verse idi.

saçmalık haybeye vakit kaybı utanmadan birde bana -rep vermiş tööbe töbeee